Selamat menjengah ke sini :

Saturday 26 November 2011

:'(


okayy weyy SUMPAH ku perlu an seseowg ckunx ney . aku sedih sangat . aku takk auw ap senar nyew yg aku na . sekarang aku jadi BENCI gile kat adek aku sendiri juz bub tuh . aku takk shuke dea . bgy aku dea da rosak an segale nyew . tiap malam aku akan egt bnde tuh cmpai buad aku takk ad mud nd layan dea cm tuh jek . aku perlu an nenek aku . aku na jupe nenek aku . aku rindu dea . juz dea jek yg paham aku . tpy :'( aku da takk an jupe dea . aku na ekod dea bole takk ?? hurm . aku takk bole hadapi nyew sowg-2 . aku na nenek . az , aku mnx maap byk-2 . coz aku layan kau cm takk ad jek . tiap malam aku akan jdy cm ney bile aku egt bnde tuh . hurm . aku takk auw nape nan aku . nd maybe aku bole jdy gile if aku pk bnde ney tiap malam . hurm . aku takk pena rase cm ney sebelum ney . kaly ney aku stress sangat . kepale aku un akan saked bile aku pk bnde ney nd bile aku nampak muke dea kat uma . hurm . tolong aku . nape aku jdy cm ney . aku rase besala sngat kat kowunx semua . aku na nenek aku alek . aku perlu an dea . aku rindu dea . aku sayang dea sangat2 . tdy aku follow parent's aku baru aku rase tenang siked bub tak nampak dea . bile balek aku nampak dea lagi . aku jdy benci na dudo kat ruma . dea pegi mane un aku da tak cari . hurm . aku tak na nampak dea lagi . aku takk na jadi gile bub pk bnde ney tiap malam . bile aku egt bnde tuh mule lha aku jdy bad mud . layan owg un na takk na . aku mnx maap byk-2 nan kowunx yg aku da layan cm ap tah . hurm , aku takk leyh kawal diri aku . aku takk leyh kawal emosi aku . kalau leyh aku na jek meraung sekuat aty aku . tpy aku takk bole . hurm . ya ALLAH bagi lha aku kesabaran dan ketenangan tok dugaan ney . tiap awy aku akan dowk dalam bilik sowg2 bub aku takk nampak kau . tpy kau selalu sibuk datang cari aku . aku benci kau auw tak . hurm . da lha . cepad-2 lha kau alek asrama . aku takk suke kau . lame-2 benci aku kat kau jdy semakin dalam . soryy aku munx kaka takk begune bub benci adek sendiri . tpy tuh lha hakikat nyew . tolong lha . jgn tegor aku lagy . hurm :'( guyz tolong bantu aku tok hadapi ney semua :(

No comments:

Post a Comment