Selamat menjengah ke sini :

Sunday 27 November 2011


okayy guyz . aku takk ad mud lgy malam ney . sdeyh sangat-2 . aku takk auw lha ap yg aku na senar nyew . hurm , dea ?? tah lha weyy . aku pelik sangat . if dea takk shuke bnde tuh . juz delete jek lha . aku takk kesa un . but dea teoz takk ad mud na txt nd pape lha . sal kiss tuh . owg tuh yg na bgy . ukan aku yg na . aku un takk layan mamat bangang tuh . adoyai . pening lha cyal . dea cm ney . dea takk txt aku otak aku jdy makun pk bnde tuh nd benci aku kat buda tuh makin meluak luak tau tak . otak aku saked gile pk bnde ney . pade cpw aku na ngadu un aku takk auw , hurm , sdeyh an ?? nape aku mesty dapat masala yg sebesar ney . sedang an aku takk pena hadapi nyew . selame ney . masala aku semua nenek yg tanggung . but now . nenek da takk ad . aku kene tanggung sendiri . hurm . aku perlu an owg d cc aku tiap kaly aku cm ney . SUMPAH aku munx takk na menyusah an dea tpy aku tersangat memerlu an dea bub bgy aku dea segale-2 nyew buad aku . tpy ckunx dea takk ad mud . law bole aku tak na stop txt nan dea bub aku tak na pk an bnde ney . aku txt nan dea aku feel happy jek . tenang jek . pade aku dea pandai layan aku . dea paham isi hati aku . tpy bile dea takk ad mud aku un takk auw na buad ap . aku BODOH . takk pandai na hargai dea . hurm , law ekod an aty aku da lame aku mati kod , tpy bub dea . aku takk buad macam-2 . aku sayang dea sangat-2 . hurm , pening an bile ad masala cm ney . okayy kowunx munx nampak aku tersenyum lgy bile aku ad masala sebesar ap un . aku takk tunjuk muke kusut aku . muke sdeyh aku . munx aku takk an tunjuk . but dari reaksi aku kowunx maybe akan dapat auw garx . aku dari kecik arwah nenek aku da byk ajar aku . aku egt lgy kate dea . dea akp senyum tuh sedekah . walau sebesar mane un masala yg kite dapat . kite mesty kene senyum . sampai bile-2 aku akan egt tuh . aku rindu sangat-2 kat nenek . aku na ekod dea . aku perlu an dea . hurm . juz dea jek yg paham aku :(

No comments:

Post a Comment