Selamat menjengah ke sini :

Tuesday, 18 June 2013


Assalamualaikum Semua :D hari ni dekat Parit Raja jerebu teruk giler :( saked hidung , mate nd semua yer .. dah lah tenga tak sihat .. ap pun sabar jek lah .. hee :D korang comel tak kami ?? heehe .. ni bestfriends nana jugak taw .. nana dengan yg pakai tudung pink tuh kawan dari kecik taw .. dari kami tadika .. lame tak ?? huhu .. dia baik sangat .. name dia Siti Nor Fazila .. nana panggil dia Jheela .. yg pakai baju kelabu tuh iki NurSakinah .. tapi nana panggil dia Masane .. ahaha .. budak dua ni memang baik sangat .. walaupun kite orang selalu gaduh .. walaupun gaduh mengambil jangka masa yg agax panjang .. tapi akhir yer kite orang tetap baik .. nana sayanh mereka sangat2 :D

No comments:

Post a Comment