Selamat menjengah ke sini :

Sunday, 16 June 2013

New Life Without Him :'(



Assalamualaikum korang :D Lame rase yer nana tak post ape2 ken .. 
Sory nana masih dalam Dilema :( 
Dah 6 bulan dia pergi tinggal kan nana .. Sedih yang teramat .. Selama 6 bulan ni jugak nana belajar macam2 nd macam2 dugaan datang .. nana pun asik tak sihat jek :( kenape tah nana jadi  lemah cm ni :'( korang doa kan lah nana sihat2 cam dulu nd terima semua benda ni .. Tapi ap2 pun nana harus lah Sentiasa senyum :D tok ibu , ayah , adik2 nana nd semua orang yg kenal nana :D nana Wajib Kuat .. hee .. Doa ken nana taw :*
ThankYou .. Assalamualaikum ^_^

No comments:

Post a Comment